Na prodej nabízíme motocykly dovezené z Německa, které se nacházejí v originálním stavu. Motocykly jsou plně pojízdné a mají za sebou historii s dvěma majiteli. Naše prodejna o rozloze 300 m², spolu se servisním zázemím 200 m², umožňuje poskytovat kompletní servis včetně diagnostiky na všechny značky motocyklů. K dispozici je také široký výběr náhradních dílů a příslušenství. Novinkou v naší nabídce jsou nové motocykly značek ROYAL ENFIELD a VOGE. Pro více informací o těchto značkách navštivte naše webové stránky, kde naleznete také fotografie a další detaily o nabízených motocyklech.
1980
42.138 km
Včetně všech poplatků
Honda CB 900 F BOLDOR
České Budějovice
Honda CB 900 F Hornet zaujme jednoduchým, ale dynamičtě laděným designem nahatého silničního motocyklu. Ostré hrany kapotáže nad nádrží a subtilní podsedlová část akcentují technickou čistotu, zatímco výrazné kryty motoru odhalují robustní strukturu rámu.
Vzpřímená jízdní pozice společně s úzkým profilem stroje nabízí pohodlí při dojíždění i jistotu při rychlejších průjezdech zatáček. Jezdec cítí každý zákrok podvozku i přesné dávkování výkonu, což dává pocit plné kontroly na českých silnicích.
Hudba paralelního čtyřválce dodává každému kilometru nezaměnitelnou gradaci tónu a umocňuje kontakt jezdce se strojem. Kombinace jednoduchosti a precizně tvarovaných detailů činí z Horneta atraktivní volbu pro ty, kdo hledají elegantní stroj s výraznou osobností.
Lehká stavba a kompaktní rozměry přinášejí skvělou obratnost ve městě i na okreskách. Stačí jemný náklon a rychlé korekce řídítek, aby motocykl okamžitě reagoval na vaše záměry.
Plynulá odezva na plyn a silný tah v nižších otáčkách usnadňují předjíždění a rozjezdy z křižovatek. Díky tomu se Hornet stává přirozeným parťákem pro svižné průjezdy proměnlivým terénem.
Ergonomicky tvarované sedlo a dobře tlumený podvozek minimalizují únavu i po stovkách najetých kilometrů. Hornet tak dokáže nabídnout komfort sportovního naháče i při víkendových výletech mimo město.
Udělej demontáž plastových krytů nádrže a prohlédni uložení hlavového čepu řízení a rámové sváry, a dávej pozor na vůli v ložiscích a mikropukliny kolem svárů, protože skryté vady rámu se projeví nestabilitou při vyšší rychlosti.
Udělej test prudkého plného otevření plynu a následných rychlých podřazení na volnoběh, a dávej pozor na cukání motoru a dozvuky v kyvné vidlici, protože opotřebované silentbloky a nesynchronizované škrticí klapky mohou způsobit neklidný chod.
Prohlédni stav kabeláže pod palubní deskou a těsnost sacích hadic pod nádrží; sleduj popraskanou izolaci a volné svorky, protože poškozené spoje způsobují občasné záškuby zapalování a ztráty výkonu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi